Elektrostymulacja – trening personalny w zaledwie 20 minut

EMS umożliwia poprawę wyglądu całej sylwetki przy maksymalnej oszczędności czasu. Dzięki stymulacji impulsami prądu stałego i zmiennego o różnej częstotliwości, godziny spędzone w siłowni można zastąpić nowatorskim treningiem, który fachowo poprowadzi trener osobisty.

Czym jest elektrostymulacja mięśni?

EMS (Electrical muscle stimulation) to elektrostymulacja mięśni, która stosowana jest z powodzeniem w sporcie oraz fizjoterapii. EMS wykorzystywana jest przez NASA i amerykańską armię. Z treningów EMS korzystają piłkarze np. Realu Madryt oraz znani sportowcy, tacy jak bokserzy – bracia Klitschko. Trening personalny wykorzystujący tę metodę jest najbardziej popularny w klubach fitness w Niemczech, Austrii i Szwajcarii.

Tradycyjnie, w trakcie wykonywania ćwiczeń, nasz mózg wysyła impulsy do neuronów, efektem są skurcze mięśni. Dzięki EMS cały proces można przeprowadzić zastępując pracę mózgu impulsami elektrycznymi wysyłanymi ze specjalnego urządzenia.

Taki impuls wywołuje kontrolowany skurcz mięśni z pominięciem części lub całego układu nerwowego odpowiedzialnego za skurcz podczas tradycyjnego treningu. Im więcej kontrolowanych skurczów, tym większe i silniejsze mięśnie. Pobudzane są nawet mięśnie znajdujące się w głębszych warstwach naszego ciała.

Czy elektrostymulacja jest dla mnie?

Niezależnie od tego, czy celem jest redukcja tkanki tłuszczowej, wyrzeźbienie sylwetki, walka z cellulitem, poprawa szybkości motorycznej, czy zwiększenie masy mięśniowej, trening EMS jest doskonałą, innowacyjną metodą jego osiągnięcia.

Podczas treningu twój indywidualny trener personalny będzie miał kontrolę nad każdą grupą twoich mięśni i dostosowywał intensywność treningu do indywidualnych celów treningowych, dając twojemu ciału ponad 150 razy więcej skurczów mięśni, niż dałby konwencjonalny trening personalny.

Aby trening EMS był bezpieczny i przynosił pożądany efekt musi być prowadzony przez wykwalifikowaną kadrę trenerską mającą doświadczenie w treningu elektrostymulacji mięśniowej. Odpowiednia kalibracja maszyny do indywidualnych predyspozycji klienta jest jednym z kluczowych kwestii w treningu EMS. Dlatego zapraszamy do naszych punktów w których pracują jedyni w Krakowie, certyfikowani trenerzy personalni EMS.

To, co kiedyś było możliwe do osiągnięcia tylko po latach intensywnych ćwiczeń, teraz dzięki metodzie EMS jest dostępne dla każdego!

Kryteria

EMS

Zwykły trening

Wymagany czas treningu Tylko 20 minut Ponad 90 minut
Optymalna częstotliwość treningów 1 raz w tygodniu 3-5 razy w tygodniu
Widoczne rezultaty Po 8-10 sesjach Po 15-20 sesjach
Ilość spalanych kalorii na treningu Do 1200 kcal Do 400 kcal
Utrata wagi Do 3 razy szybciej Standardowo
Redukcja cellulitu Tak Nie
Trening całego szkieletu mięśniowego Zawsze Tylko podczas niektórych ćwiczeń
Przyrost mięśni głębokich Do 5 razy szybciej Standardowo
Ryzyko kontuzji Brak Wysokie
Obciążenie stawów Znikome Podwyższone
Przyspieszenie metabolizmu Tak Nie